Tuesday 4 December 2018

Atirah Kizman & Associates

Tetuan Atirah Kizman & Associates
Firma guaman Syariah, Atirah Kizman & Associates telah  diasaskan oleh Peguam Syariah, Nurul Atirah Kamaruzaman. Beliau dilahirkan di Teluk Intan, Perak dan kini beramal sebagai Peguam Syariah di Negeri Perak, Negeri Sembilan Negeri Melaka dan Wilayah Persekutuan. 

Beliau berpengalaman berhidmat sebelum ini di Tetuan Norhasliza Dzulkepeli & Associates, Tetuan Fakhrurrazi & Associates, Tetuan Salwah Ghazali & Co dan Tetuan Haida Mohd Fikah & Partners dan Tetuan IrsamuddinFitri & Associates. Beliau pernah menjalani latihan industri di Mahkamah Syariah Teluk Intan dan Mahkamah Syariah Putrajaya. 

Latar belakang akademik:
-SMKA Slim River
-SMK Seri Perak
-Diploma Syariah Undang-Undang Kolej Universiti Islam Antarabangsa Selangor (KUIS)
-Sarjana Muda Fiqh dan Fatwa (kepujian) Universiti Sains Islam Malaysia (USIM)
-Diploma Amalan Kehakiman Guaman Syarie (USIM)
-Sarjana Penguatkuasaan Undang-Undang  Universiti Tekonologi Mara   (UiTM)

Firma guaman ini ditubuhkan bagi membantu mereka yang mengalami masalah guaman dan bagi mereka yang memerlukan khidmat nasihat berkaitan keluarga dan undang-undang Islam di Malaysia. Penyediaan dokumen hibah dan wasiat turut disediakan firma guaman Atirah Kizman & Associates.

Sebarang masalah, pertanyaan  dan konsultasi yang diperlukan boleh menghubungi talian dan emel yang dinyatakan di bawah :

Nombor Telefon : 0136390275

Emel: atirahkizman.assoc@gmail.com



No comments:

Post a Comment

Perbezaan Fasakh dan Talaq

Perbezaan pertama ialah tentang hubungan di antara suami dan isteri, iaitu jika perceraian itu berlaku menerusi talaq rajii (talaq yang bole...